Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Szövetségek képes leírás - Reklám, Reklámügynökség.tlap.hu
részletek »

Szövetségek - Reklám, Reklámügynökség.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: reklam.tlap.hu » Szövetségek
Keresés
Találatok száma - 7 db
IAA Global

IAA Global

IAA Reklám Világszövetség Világ Alelnöki Igazgatósága A one-of-a-kind global network. 4,000 members, 56 chapters, 76 countries. Since its origins way back in 1938, the IAA has been a recognized force in the marketing communications industry.

IAA Reklám Világszövetség

IAA Reklám Világszövetség

IAA Reklám Világszövetség 1084 Budapest Mátyás tér 4. A Reklám Világszövetség (International Advertising Association - IAA) az egyetlen globális háromoldalú szervezet, amely a hirdetők, a reklámügynökségek és a média közös érdekeit képviseli. Tagjainak hálózata 95 európai, ázsiai és csendes-óceáni, latin-amerikai, közel-keleti és afrikai országra, valamint az Egyesült Államokra és Kanadára terjed ki, amelyeknek forgalma a reklámra költött összegek 97%-át teszi ki világszerte. Több, mint 3600 tagja van, köztük 52 kulcsfontosságú nemzeti és nemzetközi szervezet.

Magyar Közterületi Reklámszövetség

Magyar Közterületi Reklámszövetség

Magyar Közterületi Reklámszövetség 1135 Budapest, Frangepán u. 84 A Magyar Közterületi Reklám Szövetség célja, hogy tagjai közreműködésével és anyagi támogatásával: elősegítse a magyarországi köztéri reklámkultúra fejlődését, előmozdítsa a magyar köztéri reklámnak a világirányadó reklámkultúrájához való közelítését, olyamatosan tájékoztassa tagjait a közterületi reklámtevékenység fejleményeiről, a nemzetközi tapasztalatokról és ennek körében oktatási programokat, konferenciákat szervezzen, alapozza meg és növelje a közterületi reklámtevékenység társadalami elismerését, mozdítsa elő a közterületi reklámozás területén tevékenykedők érdekeinek egyeztetését, képviseletét és védelmét, segítse a reklám és marketing kommunikációs tevékenység jogi- és önszabályozásának megújítását, szorgalmazza a közterületi reklámozás európai jogi normáinak beépítését a magyar jogi szabályozás rendszerébe támogassa az egyesületi tagok egymás közötti kapcsolatának fejlesztését, valamint a reklámtevékenységhez kapcsolódó egyéb hazai és külföldi szervezetekkel és intézményekkel való kapcsolattartást.

Magyar Reklám Szövetség

Magyar Reklám Szövetség

Magyar Reklám Szövetség 1136 Budapest, Pannónia u. 11. A Magyar Reklámszövetség 1975 januárjában alakult meg a Belkereskedelmi Minisztériumhoz kapcsolódva. A szakma fellendítését segítő szakosztályok jöttek létre, a szövetség létrehozta a Reklámetikai bizottságot, mely hozzálátott a reklámetikai normarendszer kidolgozásához. A szövetség országos konferenciákat és egyéb szakmai eseményeket szervezett, könyvtárat hozott létre, önálló kutatásokra és tanulmányok elkészítésére adott megbízást. 1978 körül önállósodni kezdett a szervezet, országossá vált a szövetség a megyei szerveztetek megalakulásával. A különböző tagozatok és szakosztályok (grafika, film, fotó, dekoratőr és propaganda) élénk szakmai tevékenységgel támogatták a rekláméletet. A szövetség 1983-tól Reklámgazdaság címmel szaklapot adott ki, melyet a szövetség tagjai között terjesztett.

MATESZ

MATESZ

MATESZ Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség 1034 Budapest, Bécsi út 122-124. 1993-ban nemzetközi mintára hozott létre 15 hirdető, reklámügynökség és kiadóvállalat egy magyar terjesztés-ellenőrző szervezetet, a Mateszt, amely Közép- és Kelet-Európa első szakmai, nonprofit önszabályozó szervezete. A számos helyen már jól bevált modell a hiteles terjesztési adatok biztosításának kérdésére jelentett választ az éppen alakuló médiapiacon. A Matesz együtt nőtt és fejlődött a piaccal, alkalmazkodott a helyi terjesztési gyakorlatokhoz. A ma több, mint 90 tagot számláló szervezet a hirdetési piacon jelen lévő kiadványok 90%-át auditálja (hirdetési árbevétel szerint - forrás: TNS Media Intelligence, 2008).

Hirdetés
Önszabályozó Reklám Testület

Önszabályozó Reklám Testület

Önszabályozó Reklám Testület 1132 Budapest, Borbély u. 5-7. Az önszabályozás a felelősségteljes reklámtevékenység elősegítése a fogyasztók, az üzlet és a társadalom érdekében. A reklámtevékenység önszabályozása egy rendszer, melynek segítségével a reklámipar rendet tart maga körül. Az ipar három résztvevője - a reklámozók, akik fizetnek a reklámokért, a reklámügynökségek, akik felelnek a reklámok kiviteléért és tartalmáért és a média, amely a reklámokat megjeleníti - együttműködik kialakításában, egy rendszer felépítésében, amely biztosítja azt, hogy azokat a reklámokat, melyek ezen előírásoknak nem felelnek meg, gyorsan módosítsák, vagy visszavonják

Reklámzabálók Éjszakája

Reklámzabálók Éjszakája

Reklámzabálók Éjszakája, amely 28 éve egy francia fiatalember (reklám) filmtekercsek iránti szenvedélyéből született, ma már 50 ország számára célt és missziót jelent a nemzeti reklámkultúra megteremtésére és kiteljesítésére a nagyközönség körében. Magyarországon az év legfergetegesebb reklám - habzsolása, a Reklámzabálók Éjszakája Turné 2008, az idén a Budapest Congress &World Trade Centerben (a volt Kongresszusi Központ), összesen 2 alkalommal kápráztatja el közönségét a reklámfilm-történet legeredetibb és legemlékezetesebb alkotásaival. November 29. szombaton délután majd az ezt követő, díjkiosztóval egybekötött Éjszakán zabálhatjuk magunkat pukkadásig.

Tuti menü